print zoom-in zoom-uit

Werkwijze

Aan de hand van een intake gesprek wordt een opdracht geformuleerd passend bij de vraagstelling.

  • Op basis van de beschikbare informatie maak ik een offerte en deze wordt besproken.
  • Indien gewenst breng ik u in contact met recente opdrachtgevers, zodat u zelf goed kunt onderzoeken hoe ik werk.  

Voor interim management spreek ik daarnaast altijd de volgende fasen af:

  • analyse fase (circa vier weken met een probleemanalyse en een voorstel voor een plan van aanpak)
  • bespreken met de opdrachtgever en nadere afspraken over de duur van de opdracht en de focus
  • regelmatig tussentijdse evaluaties over de voortgang

Bij de uitvoering van de werkzaamheden zijn de regels voor organisatieadvies zoals de Orde van Organisatieadviseurs deze beschrijft leidend. Dit garandeert een methodische en gestructureerde aanpak en duidelijkheid voor de opdrachtgever.

Nieuws

Vanaf januari ga ik de nieuwe manager en adviseur voor het Leerhuis Interzorg inwerken.... Meer >>>

Start per januari als interim HRM/HRD manager bij de Dimence Groep... Meer >>>

Quicklinks

Contactformulier
CV

Downloads